از خطرات تزریق بوتاکس تقلبی چه می‌دانید؟ جاده کندوان به سمت کرج یک طرفه شد حدود ۵۰ درصد مبتلایان به فشار خون بالا از بیماری خود بی خبرند! غلبه بر استرس و اضطراب با شربت زعفران و سنبل الطیب واژگونی اتوبوس در اتوبان قم- تهران یک فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت اعترافات تکان دهنده پسر جوان درباره قتل هولناک مادرش قتل فجیع پسر ۲۰ ساله با ضربات چاقو| ۲ متهم بازداشت شدند ۴۰ ایرانی در عربستان بستری شدند | هشدار گرمازدگی به حجاج «کمر درد» چه زمانی نیاز به جراحی دارد؟ تازه ترین جزییات از شهادت پلیس دهه هشتادی به دست سارقان در خرمشهر جزییات غرق شدن مرد جوان به خاطر نجات یک کودک اختلالات تیروئیدی در زنان ۸ تا ۱۰ برابر بیشتر از مردان است حریق منزل مسکونی در مشهد دو مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تصویر جزئیات آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در شاندیز | چهار ایستگاه آتش‌نشانی از مشهد اعزام شدند (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تصویر پیداشدن جوان مفقودشده در خواف پس از ۲ روز جستجو (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات توقیف خودروی «بنز» قاچاق در مشهد تولد دو رأس مرال ایرانی در پناهگاه حیات وحش آستارا فهرست مهم‌ترین جرائم رانندگی با مبالغ جدید (۱۵ خرداد۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه‌های رانندگی از چه زمانی اجرایی می‌شود؟ | توضیحات رئیس پلیس راهور فراجا ترافیک پرحجم در جاده‌های تفرجگاهی خراسان رضوی (۱۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برخورد کامیون بنز ده تن و تانکر حمل بنزین سوپر در حومه مشهد + عکس (۱۷ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۰۲۴۰
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
برخورد کامیون بنز ده تن و تانکر حمل بنزین سوپر در حومه مشهد + عکس (۱۷ فروردین ۱۴۰۳)
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، از برخورد یک کامیون با تانکر حامل سوخت سوپر در محور باغچه-مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نجمی با بیان این خبر گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۹:۲۱ دقیقه امروز هفدهم فروردین ماه، بلافاصله آتش‌نشانان از ۸ ایستگاه عملیاتی(۳۹و۹و۴۴و۴۲و۶و۲۰و۵۲و۴۹) با ۱۳ خودروی سبک و سنگین آتش نشانی به محل حادثه واقع در ۳۰ کیلومتری مشهد اعزام شدند.

نجمی افزود: با توجه به ابعاد حادثه و احتمال انفجار، تعداد ۲ دستگاه خودروی سنگین حریق، تیم تخصصی مواد شیمیایی، خودروی پشتیبانی کف وخودروی آنسول و لودر نیز در مسیر قرار گرفتند و همچنین با عوامل ایمنی شرکت نفت و پلیس راه و آتش‌نشانی ملک‌آباد و اداره راه استان هماهنگ گردید.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان محل مشاهده شد برخورد شدید یک دستگاه کامیون  بنز ده تن با قسمت عقب یک تانکر ۳۲ هزار لیتری حمل سوخت منجر به پاره شدن تانکر و نشت سوخت شده بود که با سرعت عمل آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن ایمن سازی محل انجام و از وقوع حادثه ای دیگر جلوگیری بعمل آمد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و علت این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

برخورد کامیون بنز ده تن و تانکر حمل بنزین سوپر در حومه مشهد + عکس (۱۷ فروردین ۱۴۰۳)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->